sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Pielęgnacja butów skórzanych

Kilka praktycznych porad, jak zachować piękno butów skórzanych

Jeśli nie chcesz za jakiś czas wyrzucić swoich drogich butów, po pierwsze musisz o nie odpowiednio zadbać. Czy to botki , czy szpilki każde skórzane buty wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Jak to zrobić? Oto kilka praktycznych rad dotyczących czyszczenia i pielęgnacji skóry. Dzięki nim buty będą wyglądały pięknie, jak pierwszego dnia.

Pielęgnacja butów skórzanych – czyszczenie

Podstawowa zasada: zawsze używaj prawideł. Pierwszy etap pielęgnacji butów skórzanych polega na ich systematycznym czyszczeniu. Używane środki zależą od rodzaju skóry. Skórzane botki lub półbuty oczyszcza się z kurzu przy pomocy miękkiej szczotki. Jeśli nie chcesz, aby pyłki wbiły się w skórę, możesz użyć miękkiej wilgotnej ściereczki. Do dokładniejszego czyszczenia najlepsze będą wilgotna ściereczka i specjalne mydło do skóry.

Pielęgnacja butów skórzanych – pastowanie, kremowanie i polerowanie

Po czyszczeniu odczekaj 24 godz. zanim przejdziesz do etapu pielęgnacji. Pielęgnacja butów skórzanych zaczyna się bowiem od odżywienia materiału. Krem czy pasta? Krem doskonale odżywia skórę i nadaje jej blasku oraz miękkości. Nadaje się w szczególności do pielęgnacji butów ze skóry cienkiej. Pasta nie wchłania się tak łatwo jak krem, ale również bardzo dobrze odżywia. Często nakładana jest przed polerowaniem, które wykonuje się przy pomocy pasty zmieszanej z odrobiną wody tak, aby osiągnąć efekt lustrzanego odbicia.

Najbardziej lubiane artykuły

Pielęgnacja stóp zimą

Pomyśl o pielęgnacji stóp, żeby lepiej znieść zimę Zimą stopy wymagają jeszcze większej troski. Trzeba uważać na pocenie i wysuszenie, dlatego przedstawiamy kilka rad, jak zachować piękno stóp. Zimowe zabiegi ... Czytaj dalej

Stwórz buty jedyne w swoim rodzaju

Nadaj swoim butom oryginalny charakter Do mody wchodzi personalizowanie butów. Jest to trend, który ma coraz więcej zwolenników. Oryginalnego charakteru Twoim butom nikt nie nada lepiej niż Ty sama. Nie znajdziesz ... Czytaj dalej

Terapia rybna dla stóp

Rybi pedicure – kosmetyczny hit Fish pedicure ma coraz więcej zwolenników. Ten dość specyficzny, aczkolwiek skuteczny, sposób pielęgnacji stóp dotarł do Francji kilka miesięcy temu. Dzięki małym rybkom stopa jest ... Czytaj dalej

Pielęgnacja butów skórzanych

Kilka praktycznych porad, jak zachować piękno butów skórzanych Jeśli nie chcesz za jakiś czas wyrzucić swoich drogich butów, po pierwsze musisz o nie odpowiednio zadbać. Czy to botki , czy szpilki każde skórzane ... Czytaj dalej

Sprawdzone sposoby przechowywania obuwia

Sprawdzone metody przechowywania obuwia Trampki, klapki, tenisówki, sandały, kozaki, czółenka i tak w nieskończoność. Już nawet nie możesz zliczyć par butów, jakie masz w domu. Najwyższa pora, żeby je uporządkować ... Czytaj dalej

Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.