sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Babcine sposoby na piękne stopy

Domowe sposoby i naturalne przepisy na ładne stopy

Każda kobieta ma swój sekret na zachowanie piękna, takie babcine metody, ściśle tajne i bezcenne. Aby stopy mogły skorzystać z dawnych sekretów piękna, podajemy kilka domowych i naturalnych metod pielęgnacji stóp.

Sekrety babci na piękne stopy

Przemysłowe produkty z laboratoriów schodzą na drugi plan. Na czasie są tradycyjne sposoby sprzed lat. Przedstawiamy naszą listę przekazywanych z pokolenia na pokolenie rad, które pomogą zadbać o stopy.

  • Po umyciu wsmaruj w stopę olejek do masażu, aby uniknąć grzybicy.

  • Chcesz ograniczyć pocenie, to dwa razy dziennie stosuj talk: posypuj nim stopy lub wsypuj go do skarpet. Brzydko pachnące buty wstaw na całą noc do zamrażarki; to pomoże zlikwidować zarazki powodujące zapaszek.

  • Dla tych, którzy uważają pumeks za narzędzie tortur, do wymasowania stóp polecamy rękawicę z włókien i żel pod prysznic.

  • Domowe zabiegi pielęgnacyjne stóp to także naturalny piling na bazie oliwy roślinnej i soli morskich.

Naturalne przepisy na pielęgnację stóp

Stopy muszą być zadbane, a nic nie zrobi im lepiej niż naturalne i domowe zabiegi pielęgnacyjne. Najpierw trzeba nawilżyć oraz zmiękczyć stopy i przygotować je do pilingu. Namocz stopy w kąpieli z olejkiem ze słodkich migdałów i olejkiem eterycznym lawendowym lub miętowym. Po wysuszeniu nałóż domowy piling inspirowany metodami babci. Wymieszaj cukier trzcinowy z olejkiem ze słodkich migdałów. Następnie masuj stopy kolistymi ruchami, spłucz, wysusz i wmasuj krem nawilżający lub balsam regenerujący.

Najbardziej lubiane artykuły

Pielęgnacja stóp zimą

Pomyśl o pielęgnacji stóp, żeby lepiej znieść zimę Zimą stopy wymagają jeszcze większej troski. Trzeba uważać na pocenie i wysuszenie, dlatego przedstawiamy kilka rad, jak zachować piękno stóp. Zimowe zabiegi ... Czytaj dalej

Stwórz buty jedyne w swoim rodzaju

Nadaj swoim butom oryginalny charakter Do mody wchodzi personalizowanie butów. Jest to trend, który ma coraz więcej zwolenników. Oryginalnego charakteru Twoim butom nikt nie nada lepiej niż Ty sama. Nie znajdziesz ... Czytaj dalej

Terapia rybna dla stóp

Rybi pedicure – kosmetyczny hit Fish pedicure ma coraz więcej zwolenników. Ten dość specyficzny, aczkolwiek skuteczny, sposób pielęgnacji stóp dotarł do Francji kilka miesięcy temu. Dzięki małym rybkom stopa jest ... Czytaj dalej

Pielęgnacja butów skórzanych

Kilka praktycznych porad, jak zachować piękno butów skórzanych Jeśli nie chcesz za jakiś czas wyrzucić swoich drogich butów, po pierwsze musisz o nie odpowiednio zadbać. Czy to botki , czy szpilki każde skórzane ... Czytaj dalej

Sprawdzone sposoby przechowywania obuwia

Sprawdzone metody przechowywania obuwia Trampki, klapki, tenisówki, sandały, kozaki, czółenka i tak w nieskończoność. Już nawet nie możesz zliczyć par butów, jakie masz w domu. Najwyższa pora, żeby je uporządkować ... Czytaj dalej

Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.