sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Etyczne buty dla ekologicznych stóp

Ekologiczne buty na rzecz zrównoważonego rozwoju

Bez butów nie da się już obejść... Zakładamy je wszędzie: w domu, w pracy, na imprezę. Wygodne, oryginalne, modne, ochronne. Ale czy wiesz z czego są wykonane? Bardzo często mamy do czynienia z materiałami chemicznymi i innymi produktami zanieczyszczającymi środowisko. Obecnie niektóre marki projektują buty ekologiczne. Możesz także przekonać się do butów pochodzących ze zrównoważonego handlu (najczęściej ekologicznych) i przyczynić się do zrównoważonego rozwoju naszej planety. Z kauczuku lub z drewna – z takich materiałów wykonane są buty ekologiczne!

Buty ekologiczne na każdą stopę

Jest kilku dużych producentów, którzy oferują buty ekologiczne. Podejście przyjazne naturze sprzyja wytwarzaniu butów z materiałów szlachetnych lub odzyskiwanych i pochodzących ze sprawiedliwego handlu. Garbowanie wykonywane jest na bazie wyciągów roślinnych i nie wykorzystuje ciężkich i zanieczyszczających metali. Trampki, japonki czy kozaki produkowane są z konopi, bawełny, bambusa, jedwabiu lub wełny. Buty ekologiczne mają gwarantowaną wartość.

Buty ekologiczne a moda

Chociaż buty są ekologiczne, to znani producenci nie zapominają o pięknie i trendach. Niezależnie od użytego materiału (naturalny lub wykorzystany wtórnie) buty ekologiczne lub pochodzące ze sprawiedliwego handlu są modne, nadają się na każdą porę i pasują do wszystkich strojów. Jeśli buty posiadają oznakowanie ekologiczne to można mieć pewność, że wszystkie procesy – od produkcji po sprzedaż – są ekologiczne i sprawiedliwe.

Najbardziej lubiane artykuły

Pielęgnacja stóp zimą

Pomyśl o pielęgnacji stóp, żeby lepiej znieść zimę Zimą stopy wymagają jeszcze większej troski. Trzeba uważać na pocenie i wysuszenie, dlatego przedstawiamy kilka rad, jak zachować piękno stóp. Zimowe zabiegi ... Czytaj dalej

Stwórz buty jedyne w swoim rodzaju

Nadaj swoim butom oryginalny charakter Do mody wchodzi personalizowanie butów. Jest to trend, który ma coraz więcej zwolenników. Oryginalnego charakteru Twoim butom nikt nie nada lepiej niż Ty sama. Nie znajdziesz ... Czytaj dalej

Terapia rybna dla stóp

Rybi pedicure – kosmetyczny hit Fish pedicure ma coraz więcej zwolenników. Ten dość specyficzny, aczkolwiek skuteczny, sposób pielęgnacji stóp dotarł do Francji kilka miesięcy temu. Dzięki małym rybkom stopa jest ... Czytaj dalej

Pielęgnacja butów skórzanych

Kilka praktycznych porad, jak zachować piękno butów skórzanych Jeśli nie chcesz za jakiś czas wyrzucić swoich drogich butów, po pierwsze musisz o nie odpowiednio zadbać. Czy to botki , czy szpilki każde skórzane ... Czytaj dalej

Sprawdzone sposoby przechowywania obuwia

Sprawdzone metody przechowywania obuwia Trampki, klapki, tenisówki, sandały, kozaki, czółenka i tak w nieskończoność. Już nawet nie możesz zliczyć par butów, jakie masz w domu. Najwyższa pora, żeby je uporządkować ... Czytaj dalej

Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.