sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Kilka rad jak ulżyć obolałym stopom

Mało kto nie zna uczucia obolałych stóp po całodziennym staniu, intensywnym uprawianiu sportu lub przetańczonej nocy. Przedstawiamy kilka rad, jak uniknąć bólu stóp poprzez usunięcie napięcia i obrzęków.

Bolą cię stopy? Stosuj nasze rady, a ból ustąpi.

Te sposoby powinny ukoić *obolałe stopy. * - Przede wszystkim naucz się robić regularne kąpiele stóp. Zrób sobie na przykład letnią kąpiel stóp w misce wypełnionej sałatą, albo w misce, do której wrzucasz dwie saszetki rozpuszczalnej aspiryny. - Możesz także wymoczyć nogi w naparze z szałwii, która świetnie zapobiega bólowi stóp. - Inna metoda polega na wlaniu olejku eterycznego z mięty pieprzowej do miski z gorącą wodą, w której moczysz nogi a ciepło zatrzymujesz ręcznikiem.
- Napięcia, opuchnięcia i zmęczenie stóp można złagodzić przykładając do stóp paczkę zamrożonego groszku lub torbę z kostkami lodu. - A przed zaśnięciem podłóż pod stopy poduszkę tak, żeby materac był lekko uniesiony. Pomaga to złagodzić ból po całym dniu na nogach.

Kilka ćwiczeń, które likwidują ból stóp

Dobrym sposobem na zlikwidowanie bólu stóp są ćwiczenia. Na przykład utrzymaj się przez piętnaście sekund na palcach, a następnie powoli opadaj. Inna możliwość: stopy oprzyj płasko i przeturlaj stopę na zewnątrz około dwudziestu razy, opierając boki na podłodze. Jeśli masz dość obolałych stóp możesz pochylić powoli ciało z przodu do tyłu ok. dziesięciu razy, utrzymując nogi prosto a stopy równolegle. A kiedy już możesz się położyć, unieś nogi i oprzyj je o ścianę przez kilka minut.

Najbardziej lubiane artykuły

Pielęgnacja stóp zimą

Pomyśl o pielęgnacji stóp, żeby lepiej znieść zimę Zimą stopy wymagają jeszcze większej troski. Trzeba uważać na pocenie i wysuszenie, dlatego przedstawiamy kilka rad, jak zachować piękno stóp. Zimowe zabiegi ... Czytaj dalej

Stwórz buty jedyne w swoim rodzaju

Nadaj swoim butom oryginalny charakter Do mody wchodzi personalizowanie butów. Jest to trend, który ma coraz więcej zwolenników. Oryginalnego charakteru Twoim butom nikt nie nada lepiej niż Ty sama. Nie znajdziesz ... Czytaj dalej

Terapia rybna dla stóp

Rybi pedicure – kosmetyczny hit Fish pedicure ma coraz więcej zwolenników. Ten dość specyficzny, aczkolwiek skuteczny, sposób pielęgnacji stóp dotarł do Francji kilka miesięcy temu. Dzięki małym rybkom stopa jest ... Czytaj dalej

Pielęgnacja butów skórzanych

Kilka praktycznych porad, jak zachować piękno butów skórzanych Jeśli nie chcesz za jakiś czas wyrzucić swoich drogich butów, po pierwsze musisz o nie odpowiednio zadbać. Czy to botki , czy szpilki każde skórzane ... Czytaj dalej

Sprawdzone sposoby przechowywania obuwia

Sprawdzone metody przechowywania obuwia Trampki, klapki, tenisówki, sandały, kozaki, czółenka i tak w nieskończoność. Już nawet nie możesz zliczyć par butów, jakie masz w domu. Najwyższa pora, żeby je uporządkować ... Czytaj dalej

Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.