sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.


Skuteczna pielęgnacja stwardnień skóry, nagniotków, zrogowaceń i odcisków

Pielęgnacja stóp – usuwanie odcisków, stwardnień i zrogowaceń

Wiele osób cierpi z powodu wysuszonej skóry stóp, stwardnień, zrogowaceń i odcisków. Aby się pozbyć tych drobnych dokuczliwości, które mogą stać się naprawdę nieprzyjemnymi uciążliwościami, musisz zadbać o stopy każdego dnia i udać się do specjalisty. Uwaga na odciski, stwardnienia i zrogowacenia na stopach Stwardnienia na stopach charakteryzują się zgrubieniami skóry w miejscach uciskanych w trakcie chodzenia. Natomiast nagniotki są zgrubieniami skóry w miejscach ocierania się palców. Odciski są przeważnie bardzo twarde, sięgają głęboko w skórę i sprawiają często dotkliwy ból. Odciski powstają często w miejscach stwardnień. Nagniotki, odciski, zrogowacenia i stwardnienia na stopach powstają często w wyniku przybierania złej postawy ciała podczas chodzenia lub noszenia zbyt ciasnych lub za wysokich butów, które nie są przystosowane do intensywnego marszu.

Kilka rad dotyczących pozbywania się odcisków, stwardnień i zrogowaceń na stopach

Jeśli cierpisz z powodu nagniotków, stwardnień lub odcisków pewnie nie obędziesz się bez wizyty u lekarza. Omówi on z Tobą problemy związane ze stopami i zaproponuje odpowiednią kurację. Zaleca się wiele sposobów leczenia nagniotków, stwardnień i zrogowaceń na stopach. Pierwszą radą jest regularne delikatne ścieranie przy użyciu tarki lub kremów złuszczających. Po tym, dla zregenerowania i pielęgnacji stóp zaleca się zabezpieczenie chorych miejsc plastrami ochronnymi i gojącymi. Jeśli problemy stóp wynikają ze złej postawy lub nierównomiernego rozkładania się ciężaru ciała, podolog będzie mógł przepisać wkładki ortopedyczne korygujące postawę.

Najbardziej lubiane artykuły

Pielęgnacja stóp zimą

Pomyśl o pielęgnacji stóp, żeby lepiej znieść zimę Zimą stopy wymagają jeszcze większej troski. Trzeba uważać na pocenie i wysuszenie, dlatego przedstawiamy kilka rad, jak zachować piękno stóp. Zimowe zabiegi ... Czytaj dalej

Stwórz buty jedyne w swoim rodzaju

Nadaj swoim butom oryginalny charakter Do mody wchodzi personalizowanie butów. Jest to trend, który ma coraz więcej zwolenników. Oryginalnego charakteru Twoim butom nikt nie nada lepiej niż Ty sama. Nie znajdziesz ... Czytaj dalej

Terapia rybna dla stóp

Rybi pedicure – kosmetyczny hit Fish pedicure ma coraz więcej zwolenników. Ten dość specyficzny, aczkolwiek skuteczny, sposób pielęgnacji stóp dotarł do Francji kilka miesięcy temu. Dzięki małym rybkom stopa jest ... Czytaj dalej

Pielęgnacja butów skórzanych

Kilka praktycznych porad, jak zachować piękno butów skórzanych Jeśli nie chcesz za jakiś czas wyrzucić swoich drogich butów, po pierwsze musisz o nie odpowiednio zadbać. Czy to botki , czy szpilki każde skórzane ... Czytaj dalej

Sprawdzone sposoby przechowywania obuwia

Sprawdzone metody przechowywania obuwia Trampki, klapki, tenisówki, sandały, kozaki, czółenka i tak w nieskończoność. Już nawet nie możesz zliczyć par butów, jakie masz w domu. Najwyższa pora, żeby je uporządkować ... Czytaj dalej

Sarenza.pl

sarenza.pl

Bye, bye Sarenza Polska


Bye, bye Sarenza Polska

Wszystko dobre, co się dobrze kończy… Nasza przygoda z modą, butami i torebkami dobiega końca, ale BEZ OBAW! Mamy zamiar powrócić do Was w innej wersji, żebyście nadal mogli korzystać z tysięcy najmodniejszych modeli, które zawsze wybieramy dla Was z wielką starannością.

To Wy jesteście sercem Sarenza, dlatego nasza ekipa pozostaje na miejscu, aby zagwarantować Wam sprawne dostarczenie ostatnich zamówień, rozpatrzenie wszystkich zwrotów (i związanych z nimi zwrotów pieniędzy) oraz ewentualnych reklamacji. Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, jeśli jednak wśród nich nie znajdziecie swojego, możecie zawsze skontaktować się z Obsługą Klienta, która pozostaje do Waszej dyspozycji!

To był wspaniały czas spędzony z Wami – miłośnikami butów – i za to mówimy Wam wielkie DZIĘKUJE! Chcemy dalej pisać z Wami kolejne rozdziały tej pięknej historii, dlatego nie mówimy „żegnaj”, a jedynie „DO ZOBACZENIA”!



Ekipa Sarenza Polska


Jak dokonać reklamacji?

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się mailowo z naszą Obsługą Klienta. precyzując swój numer zamówienia, zaistniałe wady oraz przesyłając kilka zdjęć uszkodzonych artykułów (zdjęcie podeszwy, wady oraz zdjęcie ogólnego stanu artykułu). Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego postępowania.